Květen 2016

My Diet Coach

29. května 2016 v 22:54 Tips & Tricks
My diet coach je skvělá appka pro iOS i androidy, sledujete tam svoji váhu, zvolíte si vlastní výzvy (např. chodit po schodech, udělat 20 sed-lehů, vypít 8 sklenic vody) a pak si zaznamenáváte jejich dodržení. Můžete si nastavit i svoji postavičku, za splněné challenge a zapisování váhy získáváte nové oblečení. V aplikaci jsou taky různé tipy na hubnutí, emoční přejídání atd.
Je to fakt krásně udělaný a zábavný, takže určitě doporučuju stáhnout.

Lehká jako dech

25. května 2016 v 15:00 About Ana
Tohle je snad jediný český film, který pojednává o problematice PPP. Je o dvou asi čtrnáciletých holkách, jedna z nich je anorektička, druhá začne propadat bulimii.
Film stojí za prd, herecké výkony hrůza, až na holku co hraje anorektičku, ta je skvělá!
Ale rozhodně jeslti se o to zajímáte, doporučuju skouknout, dokonce je to i na yt, přidávám odkaz ZDE


Thinspiration - boots

24. května 2016 v 15:00 Motivation
Jsem prostě ujetá na boty, glády, steely a jak vypadají na úzkých nohách... tak tady nějaké "botové" thinspo :D

Jillian Michaels

21. května 2016 v 15:00 Tips & Tricks
Jillian Michaels je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellnes.
30 Day shred je účinné cvičení založené na fungující myšlence - rozpálit tělo, vyvolat zmatek, posilovat co nejvíce částí těla najednou, cvičit minimum času a spalovat maximum kalorií! Program se cvičí 30 dní a skládá se ze tří levelů. Na každý level tak připadá 10 dní. Každý den cvičíte 20 minut + protažení a strečink. Každý level se skládá ze tří částí - síla, cardio a břicho. Z toho posilujete dvě minuty paže a nohy (ve třetím levelu 3minuty), dvě minuty cardia (čímž pořádně startujete svůj metabolismus) a jednu minutu posilujete břicho. K těmto třem fázím ještě Jillian na začátku přidává zahřátí, na konci krátké protažení.
Já sama jsem nikdy celý program neodcvičila a většinou jsem jen opakovala 1. level pořád dokola. Můžu ale říct, že je to jediné co mě opravdu dlouho drželo (na to, že mám hooodně slabou vůli a cvičím většinou třeba max. týden :D) a co je hlavní, už po pár dnech jsem na sobě viděla změny, rýsování svalů, zpevňování nohou... Takže můžu všecm jen doporučit.

A samozřejmě přikládám odkaz na první level, kdo nezná tak okamžitě zacvičit. :D Ale pozor, je to dost náročné a budete potřebovat činky.