Jillian Michaels

21. května 2016 v 15:00 |  Tips & Tricks
Jillian Michaels je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellnes.
30 Day shred je účinné cvičení založené na fungující myšlence - rozpálit tělo, vyvolat zmatek, posilovat co nejvíce částí těla najednou, cvičit minimum času a spalovat maximum kalorií! Program se cvičí 30 dní a skládá se ze tří levelů. Na každý level tak připadá 10 dní. Každý den cvičíte 20 minut + protažení a strečink. Každý level se skládá ze tří částí - síla, cardio a břicho. Z toho posilujete dvě minuty paže a nohy (ve třetím levelu 3minuty), dvě minuty cardia (čímž pořádně startujete svůj metabolismus) a jednu minutu posilujete břicho. K těmto třem fázím ještě Jillian na začátku přidává zahřátí, na konci krátké protažení.
Já sama jsem nikdy celý program neodcvičila a většinou jsem jen opakovala 1. level pořád dokola. Můžu ale říct, že je to jediné co mě opravdu dlouho drželo (na to, že mám hooodně slabou vůli a cvičím většinou třeba max. týden :D) a co je hlavní, už po pár dnech jsem na sobě viděla změny, rýsování svalů, zpevňování nohou... Takže můžu všecm jen doporučit.

A samozřejmě přikládám odkaz na první level, kdo nezná tak okamžitě zacvičit. :D Ale pozor, je to dost náročné a budete potřebovat činky.






 


Komentáře

1 Linda Jaems Linda Jaems | E-mail | Web | 5. prosince 2017 v 3:49 | Reagovat

The article is great, there is a lot of useful information. Thank the author very much.

2 zombs royale game zombs royale game | E-mail | Web | 5. června 2018 v 4:29 | Reagovat

Thanks for sharing the article.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.