Tips & Tricks

My Diet Coach

29. května 2016 v 22:54
My diet coach je skvělá appka pro iOS i androidy, sledujete tam svoji váhu, zvolíte si vlastní výzvy (např. chodit po schodech, udělat 20 sed-lehů, vypít 8 sklenic vody) a pak si zaznamenáváte jejich dodržení. Můžete si nastavit i svoji postavičku, za splněné challenge a zapisování váhy získáváte nové oblečení. V aplikaci jsou taky různé tipy na hubnutí, emoční přejídání atd.
Je to fakt krásně udělaný a zábavný, takže určitě doporučuju stáhnout.

Jillian Michaels

21. května 2016 v 15:00
Jillian Michaels je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellnes.
30 Day shred je účinné cvičení založené na fungující myšlence - rozpálit tělo, vyvolat zmatek, posilovat co nejvíce částí těla najednou, cvičit minimum času a spalovat maximum kalorií! Program se cvičí 30 dní a skládá se ze tří levelů. Na každý level tak připadá 10 dní. Každý den cvičíte 20 minut + protažení a strečink. Každý level se skládá ze tří částí - síla, cardio a břicho. Z toho posilujete dvě minuty paže a nohy (ve třetím levelu 3minuty), dvě minuty cardia (čímž pořádně startujete svůj metabolismus) a jednu minutu posilujete břicho. K těmto třem fázím ještě Jillian na začátku přidává zahřátí, na konci krátké protažení.
Já sama jsem nikdy celý program neodcvičila a většinou jsem jen opakovala 1. level pořád dokola. Můžu ale říct, že je to jediné co mě opravdu dlouho drželo (na to, že mám hooodně slabou vůli a cvičím většinou třeba max. týden :D) a co je hlavní, už po pár dnech jsem na sobě viděla změny, rýsování svalů, zpevňování nohou... Takže můžu všecm jen doporučit.

A samozřejmě přikládám odkaz na první level, kdo nezná tak okamžitě zacvičit. :D Ale pozor, je to dost náročné a budete potřebovat činky.






Diet drink

21. března 2015 v 17:36
Základním pravidlem je hodně pít, když pijete správně, nepřiberete a navíc Vás to zasytí. A co pít?
  • Voda - voda a voda. Sklenka po probuzení nastartuje Váš metabolismus, před jídlem zase zaplní žaludek. Čím víc vody, tím líp (ale zase to nepřežeňte, člověk by neměl pít víc než 6 litrů denně). Můžete do vody přidat citron, limetku, mátu, nebo i maliny, jahody....
  • Zelený čaj - Kvalitní zelený čaj je nejen zdravý ale také pomáhá spalovat kalorie, po ránu člověka skvěle nabije energií
  • Ovocný čaj - Když je opravdu nejhůř - dejte si ovocný čaj s citronem a lžičkou medu, mělo by to zahnat hlad.
  • Káva - Samozřejmě černá a bez cukru, pomáhá hubnutí
  • Coca Cola Light/Zero - Sice se to úplně nedoporučuje ale v malém množství nemůže uškodit, nemá skoro žádné kalorie a zažene chuť na sladké (obsahuje sladidla)
 
 

Reklama